Alla inlägg under februari 2009

Av Evelina - 27 februari 2009 16:07

Att alla dessa droger inte kan ta slut. Ja menar hur skulle världen se ut utan dom. Ja, MYCKE BÄTTRE! Sry blev lite agresiv. Men jag blir bara så förbanad! Asså om jag fick önska mej nått så skulle det vara att alla droger tar slut "eller fred på jorden". Hoppas ingen av läsarna tar droger för då ska jag tipsa er. GÖR INTE DET!

Av Evelina - 27 februari 2009 14:55

Här är en låt som jag tycker passar i mitt liv nu "utan musikvideon ;)"

Av Evelina - 27 februari 2009 14:08

Här är världens bästa sång<3 Den är så sorlig:')<3

Av Evelina - 27 februari 2009 14:05

I mitt liv har jag bråka om ganska mkt. Men idag förlora jag dej, fast du hade redan förlorat mej så vad gör det. Men ibland är det bra att inte bara ha en vän. Eller man ska ju ha flera vänner inte bara en. För om man bara har en vem har man då kvar när hon går? Jag har väldigt bra vänner och därför så ska man ta hand om dom för om en går har man alltid andra som kan trösta. Eller, det e ju bättre att ha en riktigt bra vän en många som bara gillar en för pengar eller för hur populär man är. Är det bättre att vara populär eller? Jag tror inte det. Ha många vänner helt enkelt.

Av Evelina - 26 februari 2009 21:07

Här har ni en bild på världens finaste hund som heter Milou!<3 Gullig va :)

Av Evelina - 26 februari 2009 21:05

Sitter vid datorn och såg nyss på " Du är vad du äter". Jag tycker att han som var med ikväll var riktigt otacksam! Fan att kalla en abetskambrat en bitch! Blir as sur!

Av Evelina - 26 februari 2009 15:09

Sitter på skolan. Har missat bussen och jag funderar på hur jag ska komma hem. Det tänkte jag inte liksom på. Tänkte lite hur man vet om man kan lita på personer i ens närhet. Fast om man skulle veta allt i världen så skulle ju inget vara hemligt. Man måste tänka lite logist ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken är din absoluta energidryck?
 Monster
 Burn
 Frank´s
 Red Bull
 Annan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards