Alla inlägg under april 2009

Av Evelina - 26 april 2009 16:28

Den här låten är så himla fin! Tänker nog lägga in lite mer Sofijah låtar men inte nu såklart. För nu ska jag plocka fram studsmattan!<3

Av Evelina - 26 april 2009 15:56

Hejsan! Ewy har bloggen öppen nu och tänkte skriva lite! Idag ska vi ta fram studsmattan. Det är därför rubriken är Studsmattedagen! Min faster och hennes man är här och dom tog med sej sina pudlar " Hedda, Rakel och Uma". Söta små skaker. Nåja, idag ska jag nog inte göra så mkt mer. Kanske ska jag ringa sanna med det ser vi sen. Min bror har haft fotbollsmartch. Det hade jag igår. 11 manna, As kul! Spelade bara vänster-topp men det var kul i allafall. Jag ska kolla lite på mopeder på blocket.se. Det är ju inte så länge till jag får köpa en. Kommer nog få råd jag har redan fixat 2- sommarjobb. Ett på luleås egna Klubbviken som servetris och ett annat på min pappas firma LMA " Luleå mark-anläggning". Om ni ser mig på klubbviken hälsa då på mej. Ni ska få en bild på mej och om ni ser mej lova att hälsa! Men nu ska vi ta fram studsmattan. Hejs!

Av Evelina - 25 april 2009 11:02

Hejsan! Jätte ledsen att jag inte har blogga på ÅR! Men har haft annat att göra... Väldigt många träningar men i allafall... Påsklovet i fjällen var otroligt skönt! Det var så kul att jag inte kan beskriva det! Men min moster var inte där så en hake men ändå! Jag var för det mesta med min kusin och vi hämtade lite vatten ( ingen vattenledning i fjällen!) och det var väll ok men att göra det 20 gånger per dag, NJA! Kul att köra skoter i allafall. Men nu ska jag prata om i går. Världens bästa skoldag "förutom lov,)"! Jag lovar! Först hade vi spanska på Björx och sen såg vi en film och sissta lektionen hade vi prov... MUNTLIGT!!! Sen planerade vi lite "Byasnurren" Förklarar sen. Men nu måste jag kila! Ses sen!

Av Evelina - 13 april 2009 07:44

Tjosan! Ewy är tillbax från stugan och ska snart iväg till fjällen och då måste man hinna skriva till mina kära läsare!<3 Ja var ska man börja. Jo! Jag drömde världens sjukaste dröm igår och idag. Jag ska berätta om den första.

Den första drömmen handlade om att jag var i skolan och "hängde" med mina fantsatiska vänner. Sen kom Fille fram till mej och visade sitt mobilsmycke han hade fått av mej. Jag frågade om jag fick lånade " Sjukt nog, jag har ett sånt mobilsmycke" och det fick jag ialla fall. Sen la jag ned mobilen och gick och spela ett bollspel och när jag kom tillbax så var mobilsmycket trasigt! Fille kom fram och sa " Så typiskt dej att ha sönder mina saker! Det e slut" sen gick han...

Men Fille är INTE min pojkvän! Har aldrig varit så jävla skumt... Han har säkert nått lurt med detta... Håller ögonen på dej Fille...

Nästa dröm handlade om att jag var snorrik och jag var med Brandy och Herr Morris! " för alla som inte vet vilka de är så är det ett barnprogram jag brukar se med mitt kusinbarn som är 5år". Men dom försvann sen och så mitt i allt så var jag på ett museum med min familj tror jag. Sen gick vi in i en dimma där en krokodil anföll mej. Men nån man fångade den med en filt.

Sen blev jag jagad i ett shoppingcenter. Sen badade jag helt plötsligt utan bikinitopp med Fille och Marcus! Hel sjukt... Sen vaknade jag... Tur det :S


Nog med drömmandet idag ska jag fara och handla till fjällen. Då ska jag fylla på min mobil ocxå. Äntligen! Sen ska jag väll inte göra så mkt mer. Kanske ska ringa Jenni. Men det får vi se. Men gud vad mkt jag har skrivit. Sparar lite tills i mrn. oXoXoX// Ewy

Av Evelina - 9 april 2009 17:47

Tjoo! Ewy här igen :) Jag har varit hos jenni och sovit idag. Det var jätte kul. Äntligen är det Påsklov! Yes!!! Vi har inte gjort ett smack. När jag var med jenni så har vi bastat och så har vi väll haft väldigt kul. Ritat lite.


Sissta skoldan så har vi fikat en massa. Vi har också fått pärlor av Susanne. Det var kul. Nåja nu så har jag inte gjort så mkt. Hör på Systrar i jeans. Den e jätte bra. Filmen är också bra. Men nu is jag inte skriva. Vi syns kanske. Lovar att skriva om Påsklovet! Herrå!

Av Evelina - 7 april 2009 17:46

Tjoo! Ewy här igen och har varit hos Jenni. Hennes storasysster går på gymnasiet och hennes matte är hemsk! Seriöst!, hur ska man kunna ränka matte med nått som inte finns!!!! Jag fattar madde! Herre gud! Puh att man inte går där... Nåja, dagen idag... Hmmm jag kanske har varit i skolan? Ja det har jag men det var inte så viktigt... Jag har fått veta att min fröken ljuger. Kolla, vi har "Tjejsnack" på skolan och när vi sluta med det skulle vi fara och fika på stan men NEJ det får vi inte! Dom lovade!!!!

ÅÅÅÅHHHHH..... "Svordommar" @%3#576)))&#¤"#"#¤%&/#¤%&/"

Dumma,dumma! Jag tror åtminståne att jag klarade svenska provet. Måste plugga lite mer nu. I morgon sissta dan. Det ska bli kul. Men nu ska jah nog göra nått annat. Typ höra på Sofijah. Vi ses!

oXoXoX// Ewy

Av Evelina - 1 april 2009 19:22

Du säger jag är ful men får det dej att bli snyggare?

Du säger jag är en förjävla snorunge men får det dej att bli större?

Du säger att jag har ett as till kille men får det dej att må bättre?

Du säger jag är o-cool men får det dej att bli coolare?

Du säger jag kan dra åt helvetet men det kan du väll själv.

Att hacka på mej får det dej är bli en bättre människa?

Haja att du kan DRA ÅT HELVETE JULLAN!

Av Evelina - 1 april 2009 18:11

Bara så alla vet är jag inte ovän med ida längre. Alla dumma inlägg om hon gäller inte! Jag menar det inte längre. Visst jag var sur men nu är vi vänner igen... Vad har jag gjort idag... Juste. Jag har varit i skolan. Jätte kuuul... 'D

Resten av dagen har jag sett på tv. Åååh vad less jag är på min stortå.... Skojja bara... Men nu ska jag dra hejs!

Presentation

Omröstning

Vilken är din absoluta energidryck?
 Monster
 Burn
 Frank´s
 Red Bull
 Annan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards